Ben de 7 haftaligim 2 haftadır griple savasiyorum resmen Sürünüyorum ama parol bile içmiyorum sirf zararlarından dolayı o yüzden sigarayı da kafamda bitirdim yani hastalıktan surunup zararlı diye ilaç içmiyorsam sigara o ilaçlardan kat ve kat zararlı inşallah gebelik boyunca bu istikrarim devam eder :)