seraap eveeeet bende dogurdum🙆🏻♀️ basindan belli cok zorunlu bir ameliyat gecirdim kizim 4 haftalikken cok kötü bir kaza yapmistim sonra 14. haftasina kadar kanama gecirdim ve sürekli kusma halsizlik gibi seyler 28. haftasinda sigil olustu ve onun üzerine doktorlar kizimin kücük beynini göremediklerini söyleyip beni hastaneye yattirdilar ve bu konuda hakkimi kesinlikle helal etmiyorum bir anneye tam emin olmadan denilmicek sey söylediler ! 35. haftada sigil ameliyatti oldum spinal anästhesie ile normal dogum yapim diye ameliyattan sonra agrilar basladi nst de sanci cikti sürekli yattim ne dogru oturabildim ne kalkabildim yaktilari yara cok asiri. büyüktü ve tekrar piskolojim bozulmaya baslamisti esim geldi ve o beni sezeryan yap diye ikna etmeye calisti yaram olan yer yirtilirsa daha cok canim acir diye ve belki unuttuklari sigil vardir diye cocugumuzu riske atmiyalim dedik ve 27.12 icin sezeryan termini aldim hersey normalken beni gece kasinti tutmaya basladi kasintidan aglicaktim haftam 37-+4 dü avucumun ici ayaklarim karnim en cok kasinan bölgeydi uykumdan bile kalkiyodum sonra internetten okudum hamilelik kolestazi yaziyodu hata burda post acmistim ve hastaneye gittik esimle kan aldilar ve karacigerim cok cok fazla yüksek cikti bi deger daha var oda yüksek cikarsa hemen sezeryan dediler yoksa bebek ve ben zarar görcektik pazartesi günü sonuc cikti ve oda yüksek cikti öylelikle 2 hastaligi kendim buldum ve buda bence doktorlarin umursamazligi ilgisizligi !!! sali hemen sezeryan dediler detaylar konusuldu eve yolladilar ve ertesi gün sabah 6:30 da hastaneye geldik esimle odaya götürdüler 10:30 da alcaz dediler esim ve ben cok heycanliydik biliyorduk ki kizimiz bi kac saat sonra yanlmizda sonra 10:30 dogru beni almaya geldiler ben biraz panik olmaya basladim nedense titriyodum nerdeyse istemiyorum dicektim doktorlar beni sakinlestirdiler sürekli sohbet etmeye calistilar ve az sonra cok mutlu olucagimi söylediler bütün hazirliklar yapildi igne yapildi ve önümü kapattilar esim geldi sag tarafima oturdu anlimdan öptü ve ellimi tuttu ben agliyodum heycandan sonra doktorlar karnima basmaya basladi ben iyice aglamaya basladim kizim geliyo diye ve 5 dakika sonra kizimin aglama sesi geldi ve esimle ben mutluluktan agladik kizimi sardilar yüzüme tuttular bende onu kokladim öptüm bu duyguyu asla anlatamam yasanmali bence .. Kizim 2700 kg ve 49 cm Dogdu.Esimi ve bebegi yukari yolladilarbana dikis yapilcakti ve ben sabirsizlandim yukari cikim de kizimla olim diye 20 dakika sonra beni yukari cikardilar esimin koynunda yatiyodu ve meme ariyodu yavrum 😅 benim koynuma koydular ve emzirdim o kadar farkli bir duygu ki o an zaten hersey basliyo cocuguna ask dolu bakiyorsun ve herseyin oluyo cok agrim oldu sürekli ilac verdiler ve yine dogursam asla sezeryan yapamam 2 gün kalkamadim cocuguma tam bakamadim bugün yeni yeni iyice ayaklaniyorum hala cok agrim var malesef suan kizimi emzirdim ve göğüsümde uyuya kaldi en cok orda uyumaya bayiliyor cok güzel bir duygu kizlar insallah hepiniz saglikla bebislerinizi kucaginiza alirsiniz💓💓💓💓💓
Bebegimvebiz seraap Allah analı babalı büyütsün inşallah hayırlı olsun kuzum 😍😻 zor olmuş evet bundan sonrası kolay geçer umarım 🙏🙋