Merhaba 7 haftalık iken kontrole gittim kese de bebek göründü kalp atışlarını da duydum fakat ultrason kağıdında olduğu gibi bi çizgi var doktor anlatırken duvar ikiz gebelik olup diğer bebek görünmemis olabilir dedi sizlerde yaşayan oldu mu beni şehir hastanesine perinatolojiye yonlendirdi bir çok test yaptı bebeğin anomolisini bozacabilecek Bi durum mu diye testlerde olağanüstü Bi şey yok haftaya gidicem sehir hastanesine ama içinizde yaşayan olduğu nasıl sonuç aldınız 