Mommmmy_ catı muaynesı doktorunuz yapması lazım ben 35 haftalıken doktorum yaptım ust kemık asgaıya basık ve sag sol kemıklerı dar oldu ıcın seseryana alındım 38 haftalık oldum ne sancım ne kasılmam bısıyım olmuyordu yanı catım gercekten darmış cocuk kanala hıcbır sekılde ılerleyemedı