esss_92 Ve doğru çıktı mı hisleriniz…annelik iç güdüsü anneler hisseder diyorlar sizde oldu mu bu his…❤️
bebisliozlem esss_92 hissettim🤭🩷hatta kızım diye seviyordum 2.ayımdan itibaren🩷🐣5.aya girerken öğrendik biz kızımın cinsiyetini🥰🫠
Ayseumut esss_92 ılk oglumda hep kustum ıkıncıde hıc kusmam olmadı dedım kesın bu kız ve dogru cıktı smdı 7 aylık gebeyım kız bebek bekliyorum 😍
mervemurat16 esss_92 ben rüyamda gördüm ilk sonra doktora gitmeden sabahı gene kız olduğunu söyleyecek doktor dedim gerçektende öyle oldu😄
Beybitooo Ayseumut ay benimde kızım çok rahat geçmişti ona güvenerek 2.yi yaptım geceleri kusmadan uyuyamıyorum gün içinde de prilam ayakta tutuyor hiç aynı olmuyormuş 😂
Necla280303 esss_92 ilkinde eşim şimdi ikinci de ben rüyamızda gördük cinsiyeti ikisi de doğru çıktı hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻❤️
gamze6606 esss_92 ben kız hissetmiştim rüyamda kızım olduğunu görmüştüm. Eşim de erkek görmüştü rüyasında, herkes erkek hissettiğini söylüyordu ve karnımı oğlummm diye seviyorlardı ,kızıyordum. benim hissim doğru çıktı😂🤗 kızım olacak inşAllah🌸
Feridee_ esss_92 hep kizim olsun istiyordum ama basindan beride erkek oldugunu hissediyordum öyle de cikti 🥹
Paronayanne esss_92 ben hamile kaldığım andan itibaren hep oğlum diye sevdim . Herkes kız hissediyordu. 12.haftamızda pipimizi gördük 😁
Sym_nr esss_92 benim kesinlikle doğru çıktı hamile olduğumu öğrendikten sonra kız doğdu içime ve erkek mi acaba diye hiç düşünmedim daha bilmeden kızım diye sevdiğim oldu yani 😍 gerçekten de kızım oluyor 🧚♀️
Edaa01 esss_92 oglumda hissetim erkek olduğunu cok emindim erkek olduğuna ve yanilmadim bu hamileligimde de hep kız diye seviyorum öğrendiğimden beri bakalım inşallah yanılmam