Alyamomm bence bi kaç dr görünün ben Mersin’de yaşıyorum ilk su hastanesine gittik orda test vermiştik hiç bi sorun yok dedi sonra başka hastaneye gittik orda fark ettiler ilaç verdiler ama tüp bebek dediler üçüncü dr ameliyat dedi ve çok iyi sonuç aldık darısı sizlere inşallah 🤲❤️