Raziyenurx Kızlar cok fena grip oldum 4 ocaga gün almıştık dogum sezaryan için grip olupta dogum yapan varmı
mervemurat16 Raziyenurx salgın var dikkat edin ihlamur çayı içine ayva koyun bir dilim kabukla kaynatın onu sonra bal ile tüketin şekeriniz yok ise o bir nebzede olsa iyi geliyor geçmiş olsun 🙏🏻
MrsBalkay Canım geçmiş olsun , grip olunca sezeyana almıyorlar, bir arkadaşıma öyle olmuştu ordan biliyorum
MrsBalkay Ben de çok fena gribim doktor bana da doğum erken olacak demişti ne yapacağız bilmiyorum 37+0 ım