Rabiacyrn17 Bebekannesiii_ ben 33 haftalık gebeyim yaklaşık 1 aydır takamıyorum alyansımı gündüz parmağıma oluyor ama akşam çok sıkmaya başlıyor o yüzden tamamen çıkardım 😂
Habibe_ Bebekannesiii_ ilk hamilelligimde çıkardım kaldı öyle ,şimdi ikinciye hamileyim yeni yaptırdım diğeri dar olduğu için 🤣🤣
Rabiacyrn17 Bebekannesiii_ evet benimde tam o aralıkta şişmeye başlamıştı şimdi atak bileklerim falan da şişiyor
neanladinyurdagull Bebekannesiii_ şişti valla saatimde olmadı yüzüklerimde 50 gün önce doğum yaptım alyansım ve saatim oluyor ama sıkıyor
feyzayandirmaz Yüzüğü çıkaramayıp mecbur kestirmeye varana kadar taktım, kesildikten sonra bıraktım 🤣
minik_kurabiyeee Bebekannesiii_ evet ben hala takabiliyorum sorun yaşamadım sadece tansiyonum çok düştüğü zamanlarda tuz tüketiyorum onda da çok hafif parmakların şişmiş gibi oluyor ama onda bile yüzüklerimi rahatça takıp çıkarabiliyorum
Bebekannesiii_ minik_kurabiyeee benim parmaklarım falan şişmeye başladı sanırım çok abur cubur yiyorum