Ozlem5354 redann4 35+4 olduk yarın sezaryen günü almaya gideceğim. Herşey hazır durumda 🌸 Rabbim hepimize sağlıklı güzel doğum nasip etsin 🤲🏻 2. Doğumum olacak ilk doğumum güzeldi fakat yine de aşırı bi korku var 😥
Senemyldrm redann4 36+2 den selamlar 🐣 bol sırt ve kalca ağrılı. Erken doğum riskimden dolayı 1 aydır valizim hazır zaten ☺️
Mervesencan havakervan merhaba tam olarak nereniz ağrıyor bende 35+1 im çok sancım var belimde adet sancısı gibi sürekli oluyor :/
havakervan Mervesencan Kuzum cuma günü kontrolüm vardı nstye bağladılar sancım çıktı serum taktılar sonra tekrar nst yapıldı yine baya çıktı çatı muayenesi oldum 3 gün kanamam oldu . Özellikle geceleri bacaktan belime vuruyor regli ağrısı gibi ama baya yoğun inletiyor her gece doğurcam sanıyorum ama henüz doğurmadım
Mervesencan havakervan aa doğurmadınız mı benimde bu ara acaip sancılarım arttı belimde oluyor regl sancısı gibi oradan kasıklarıma vurdu bugün hele geceleri uyurken belim yanıyor sizdede oluyor mu
havakervan Mervesencan Bende de yoğun bir şekilde bel ağrısı ve bacak ağrısı oluyor maalesef hâlâ doğurmadım 36 olduk
Damla_979624 35+4 benimde ben inanılmsz derecede korkuyorum , korkumdan dolayı normal doğum istemedim zaten. Sezeryandan da korkuyorum o gün gelince ne yapcam.hiç bilmiyorum
Dolphin16 redann4 35 haftalığım bende az kaldı hazırlıklar . Bu arada benim vsjinam mı desem neresi tam olarak bilmiyorum çürük gibi açıyor yatakta sağa sola dönerken . Yürürken baskı hissediyorum . Oğlumda böle olmamıştı yada 7 sene geçti aradan ben hatırlamıyorum ama normal doğum 2 Şubat dediler bakalım ne zaman gelecek prenses
redann4 Dolphin16 benimde acı var çatlarım acıyor bebeğin kafası aşağıda olduğundan kaynaklı :) sizde mi bursadan siniz? Ben medicalpark a gidiyorum