Kızlar az önce nişanım geldi. Kanlı değil ama kıvamlı akıntı şeklinde. 2 gün sonra sezeryan doğumum olacak. Doktor adalat crono diye bi ilaç verdi doğumum gününde olsun diye sanırım bu ilacı daha önce içen oldu mu? Bide nişan geldikten sonra doğum tahmini ne zaman oluyor?