1 Ocak yani bu gün rəngl günüm ama rəngl olmadım kızlar hiç rengl olacağımı da düşünmüyorum çünkü hep rəngl oldugumda belim acirdi şimdi acimiyo….akintilarim var beyaz reng mide bulantısı baş dönmesi de var ama dün test yaptığımda çok az belli oluyor ikinci çizgi …bir daha ne zaman test yapsam belli olur ikinci çizgi?2 yıla yaklaşık evliyim şimdi tedavi alıyorum acaba işe yaradı mı hamilemiyim sizce?