bebeksu0 kızlar merhaba sabahtan beri tansiyonum düşmüyor bebeğinde kalp atışı yüksek doktor böyle devam ederse akşam acil sezaryene alabilirim dedi ama en son 3 de yemek yemiştim kaç saat açlık lazım çok korkuyorum stres oldum bana dua edin nolur
Premsesko bebeksu0 Canım bunlar önemli şeyler değil en kötü lavman yaparlar sen takma stres olma 🧿 kaç haftalıksın tansiyonun kaç ?
bebeksu0 Premsesko 38 haftalığım tansiyonum 16 çıktı bebek için taşikardi diye bi durum varmış o söz konusu dedi🥹
Liv3652 bebeksu0 normalde 8 saat açlık öneriyor çoğu anestezi uzmanı ama acil doğumlarda oluyor her zaman o yüzden çok sorun olacağını düşünmüyorum
Elif2143 bebeksu0 gecmıs olsun tansıyonunuz hep aynı sevıyede dırenc gösterıldıgı ve nst de bebege sıkıntı oldugu ıcın mi sezeryane alınıyorsunuz
yasminmom Rabbim yardımcın olsun sen açlığı dert etme stres yapıcak şeyleri düşünme sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 🥰🥰
esraeses bebeksu0 canım merhaba benim arkadaşım sabah bi güzel kahvaltısını yaptı kontrol için bi gitti acil doğuma aldılar 😂 hemde baya iyi yedim diyor belden uyuşturmalı oldu hiç bir şeycik olmadı. O yüzden hiç korkma
-syma1 bebeksu0 Randevum vardı hastanede poaça falan yedim Doktorun yanına girdim yatış verdi normal doğum bekliyorduk mecburen sezeryan oldu Ve poaça falan yedikten 1.5 saat sonra ameliyat başladı Ve doktorlar biliyordu tok olduğumu