Sezeryanda alınmasını planlamıştık serklajın aslında ama son haftalarda aşırı baskı kemik ağrısı hissettiğim için 37.haftada doktor serklajı alalım artık dedi, zaten serklaj bölgesi yara gibi olduğundan en az 2 haftaya başlar açılman, o da doğum için normal, bebeğin gelmesini bekleriz demişti. Ben 3 gün sonra ilaç yazdırmak için doktora gittim ve doktor gel bi bakalım serklaj sonrası durum ne diye muayene ettiğinde 6 cm açılmam vardı. Direkt doğuma girdim. Yani serklaj alındıktan sonra heran herşey olabilir. Bebişin kilosu vs iyiyse endişe etme, sağlıcakla gelsin minik insan 🌷