1palyaco Melisahmet düşük bir beta ile öğrenmek önemli değil , önemli olan artışın güzel olması 🌸 inşallah herşey güzel ilerler sağlıkla kucağınıza alırsınız 🌸
Zeybal34 Melisahmet benimde 6. Günüm gebelik testi yaptım ama çıkmadı🤷🏻♀️🤦🏻♀️ kanı beklerim artık Hayırlısı olsun var ama tam emin olmak için artışa bakmak lazım.
Melisahmet Zeybal34 kanda çıkar inşallah 7. Günde 15 se sizinki daha düşüktür belki ondan görünmemiş olabilir idrarda
Zeybal34 Melisahmet olabilir inşallah öyledir😊 İlk gebeliğimi 113 ile öğrenmiştim 9. Günde. Şimdide çok düşük olduğu için çıkmamıştır
Tubii44 7.günü için erken düşük olması da normal iki güne artıl olması önemli. Ben 9.gün kan vermiştim 91 le öğrendim. İNŞALLAH 🤲 Rabbim hayırlı güzel haberlerle sevindirsin sizi 🤲