Sdy benim ölçmemişlerdi. İlerleyen aylarda kendim araştıra araştıra farkettim. Sonra endokrine vs gittim. Belki senin doktorun ister mi emin değilim. İlk zamanlar çok fazla test istiyorlar. Bunlarda aklında bulunsun. İstemezse dahiliyeden alabilirsin. Rica ederim 💜