ayse68_ merhaba arkadaşlar bu ay klomen kullandım ve çatlatma iğnesi oldum yumurtalıklarım bayagı gelişti ve 4-5 tane cumartesi test yaptırdım daha 12 gün varken beta hcg 6.62 çıktı ümitlenmeli miyim sizce ?
Serpilali01 Ceku00 6 ile ogremdıkten kaç gün sonra ıkıncı beta testını verdınız acaba birde kaç cıkmıstı
MorKelebek54 ayse68_ daha regline 10 gun var buyuk ihtimalle artar eger ki regli gunun felan olsaudi bi ihtimal kimuasal derdim ama daha regline 10 gun var artar bence iki gunde bir kan verip anlayabilirsin
Serpilali01 Ceku00 anladım çok güzel artmış 🧿kuzenım de 15 le ogrendı ama 15.30 15.60 30 47 olarak ilerlıyor bugünde adet günü hala olmadı sağlıksız diye düşünüyor ve korkuyor o yüzden sordum size
Aslihan-ozkan ayse68_ iğnenin içinde beta var zaten değerinin yüksek çıkması seni yanıltmasın bende iğne işe yaradı mı diye merak edip ertesi gün yaptığımda kaset testte pozitifti.
ressamanne_ ayse68_ inşallah vardır ama bilemedim 12 gün önce yumurtlama günlerin olması gerekiyor gibime geldi hayırlısı olsun 💜
Nili4321 ayse68_ ben adete 6 gün kala 28 ile öğrenmiştim yani bence olabilir sizin (kullandığınız ilaç hakkında bilgim yok değer olarak söylüyorum sadece)
Serpilali01 Nili4321 adete 5 gün kala 15 30 la ogremdı kuzenım bugün adet günü 70 oldu değeri sizce yükselme yavaş mı ılerlemıs yada sızde nasıl ilerleme olmuştu yazar mısınız
Nili4321 Serpilali01 her iki günde bir sayının iki katına çıkması gerek. 15 ise 2 gün sonra 30 2 gun sonra 60 2 gun sonra 120 gibi. Benim bu şekilde katlanarak artmıştı
Ezel16 ayse68_ Çatlatma iğnesinden 14 gün sonra test yapmanız sağlıklı olacaktır. Çatlatma iğnesinin etkisi 12-13 gün sürebiliyor o yüzden şu anda yaptığınız testler sizi yanıltır..
ASE6154 ayse68_ adete 12 gün varken test yaptırdıysanız çatlama iğnesinin üzerinden kaç gün geçmişti?