Betul_sevinc Çatlatma iğnesi 14 gün bugün kızlar hafif kiramplarim oldu bı de peçete ye sadece kahverengi akıntı değiyor çok az yerleşme kanaması olabilir mi ya da sizde ne oldu
yuksell07 Betul_sevinc test yapsan iyi olur aslında adet oluyorda olabilirsin yelesme kanamasida olabilir doktrunu ararsın ilaç verir kanama artmasin diye hamileysen