Pinar38 Sizde de idrara giderken az da olsa kaçırma sızdırma oluyor mu 3-4 gündür böyleyim bebeğin suyu değildir değil mi doktorum hyr değil dedi ama ikna olamıyorum
Bgusta Pinar38 27 haftaligiz ama bende hapsursam tiksirsam kaciririm idrarimi. Bayadir da boyle. Sanirim asagiya baski yapiyor ondan. Cok mu yogun kaciriyosunuz ki.
Kbrsglk Pinar38 bende 32 haftalığım suyun değildir canım merak etme doktorun da söylemiş zaten rahat ol bence .
Caglaaa Pinar38 başı aşağıdayda ondan olabilir bendede oluyor 33+3 üm bebeğimin başı aşağıda baskı yapıyorlar
Zhraagk Baskı yapıyolar canım gece sürekli kalkıyorum tam uyucam tuvaletim geliyo 😂 sanki dolu dolu lavabo ihtiyacım var sonra bi bakıyorum hiçbişey yok 🙄