irembltkrtl Kızlar merhaba 8+5 günlük hamileyim 4 5 gündür geçmeyen şiddetli baş ağrısı var parol da iyi gelmiyor ağlatıyor o derece bu durumu yaşayan var mı
Kubra059 Ben irembltkrtl ben yaşadım maalesef suan 13.haftamdayım daha tam geçmiş degil. 13-14. Haftalarda tam olarak gecicegini söyledi doktorum
Mutlumomm irembltkrtl Canım baş ağrısı bende de oluyor bazen hap çok kullanan bir insan değilim mecbur kalmadıkça ama baş ağrısına en iyi gelen şey 5 bardak suyu arka arkaya içmek bunu ben her seferinde denerim ve iyi sonuç alırım sizde de iyi olur inşallah 🥰
Kubra059 irembltkrtl ben ne yaptıysam hafifletemedim sürekli aglıyodum ağrıdan. Dediginiz gibi parol da bi işe yaramadı. Karanlık odada durunca biraz hafifliyodu ışıkta cok rahatsız ediyodu beni bide yürüyüs yaptım aksamları acık havada hafifler diye
Kubra059 irembltkrtl bide bana nane yağı al masaj yap demislerde cok bi işe yaramadı ama herkeste farklı olur bi deneyin isterseniz