Bmbe21 vallahi bana sürekli oturmamı sadece yeme ve tuvalet içim ayağı kalkmamı söyledi ama ben bi türlü uyamıyorum buna. Birde ara ara bende de oluyor ay gerçekten sağlıklı olsunlar da onlar bizde içinde inşallah 🙏🏻 bana daha gün vermedi doktorum canım ben normal istiyorum ama normal mi sezeryan hangisi olacak bilmiyorum erken doğum olabilir diye yat demişti zaten sen nasıl düşünüyorsun doğumunu peki nasıl izlemdesiniz doktorunuzla