Mensure1012 Meryem_aydmr ben de 36+2 yim ve bu hafta itibariyle sancılarım olmaya başladı özellikle sırt ağrım :(
ElifKorkmaz34 nurbarutcu ben de aynı gündeyim, 7+2 mide bulantım ve kusmam başladı, hiç kanamanız oldu mu 🥲
Tulin41 Dilekpink PRILAM DR bana iyi gelmişti onun sayesinde yiyebiliyorum. Ben 18 haftama girdim hala mide bulantılarım var 😒
1809 annelik_4 merhaba bişey sormak istiyorum ilk gebeliğimde benim şuan 8+6 uygulamaya göre ama yarın baktığım zaman 9 olacak bir hafta yedi gün değil mi neden 8+7 olmuyor uygulamada bir yanlışlık mı var yoksa ben mi yalnış biliyorum