askileannesi3
Meryem_aydmr Tam onu sormaya geldim yaşayan var mı diye.. 37+2 yiz sanki birazdan regl olacağım gibi hissediyorum bel ağrısı kasık ağrısı var ama böyle şeyler oluyor mu doğumum normal olacak. Her şeyimiz şu an normal doğumu gösteriyor, benim de isteğe bağlı sezaryen durumum olmadığı için. Bildiğiniz kasıklarımda regl sancısı var. Doktor karnının yan tarafları kasılır dedi gerçek sancıda