BetulMom bebisimseyma bende Kraft Kenya ve prego solo ya bakıyorum . Bu ikisinden alan varsa yorum yapabilir mi
Beybisiiiii Bagi neo aldım harika bir araba aşırı hafif ve kücücük oluyor indirimleri takip ederek 13.800 olan ürünü 8.600 e aldım
BirazbundanBirazondan1 Ben piere cardin nin bebek arabasını aldım. Kabin boy Tek yönlü. Çok hafif. Katlaması çok kolay katlanınca altan bir çubuk gibi taşıma aparatı çıkıyor. Çok rahat taşınıyor
aysenurokutucu Ben elele kabin boy bebek arabası aldım tek yönlü henüz kullanmadım umarım memnun kalırım