keremtahamom_ İlk gebeliği olup bu haftalarda hisseden var mı ben henüz hissemedim sürekli bakıyorum ama çok istiyorum 🥹
tatlibebegim_ keremtahamom_ 16.haftada hissettim ilk kasıklarımda bi iki pıt pıt attı 17.haftada dahada hareketlendi şuan 22 haftalık yerinde durmuyor dans ediyor sanırım içerde😅
Rezan_korkmaz keremtahamom_ benim üçüncü gebeliğim 12 haftalık da his ettim sağ tarafımda karınca gibi pıt pıt attı 😀😀 şimdi 16 haftalık sağımda atıo sürekli
Zeliha0707 Biz de 16+6 yız ben de henüz hissedemedim ilk gebeliğinizde hissetmeniz biraz zor olduğunu söylüyorlar 🥲
tatlibebegim_ keremtahamom_ valla ben anladım mısır patlamış gibi bianda pıt attı bida yapmadı sonra 17.haftada tekrar aynısı oldu her gün ordan anladım😅
Ayseeeminiss 16+3 de hissetmiştim bende sanki böyle gaz varmış içinde gibi ama degil minik bı his zaten çok anlasilmiyor 😄 18+5 oldu şimdi daha net .ama her hamile için değişebiliyormus zayıflık falan da etkili bence
keremtahamom_ Ayseeeminiss evet ya ben de emin olamıyorum heh işte hareket diyorum sonra diyorum heralde uydurdum 😅😅 biraz daha beklemek lazım demek ki emin olmak için☺️