Zeynepci012 Hanımlar bugün çatlatma iğnesi vurulucam cuma günü doktor duphastona başla dedi vurulduktan sonra ne işe yarıyor
nevamm1 Zeynepci012 progestan muadili bir ilaç canım rahimin güçlenmesini sağlıyor, düştükleri engelliyor,hamilelik hormonları salgilatiyor gibi,gibi progestan çok fazla yanetki yapınca bir süre bu ilacı kullanmıştım.
tatlibebegim_ Zeynepci012 bebeğin tutunmasını sağlıyoe eğer bebek tutunamazsa adet olduruyor ben adet olmak için kullandım hep
MorKelebek54 Zeynepci012 doktorum bana da vermisti onlem amacli cok sukur dusuk tehlikem yoktu ama vermisti dusuk onleyici bi ilac yani bebegin tutunmasina yardimci oluyo oyle dusun. Cok fazla uyku yaliyo haberin olsun ben oglende 12 de fekan iyaniykdum 2 de bida uyuyodum sen dusun yanj
Teslimenursevil Zeynepci012 her ay kullanıyorum bende adetin 14. Günü başlıyorum 10 gün kullanıyorum 4. Günde regl olurum ilaç bittikten sonra
Zeynepci012 Teslimenursevil benim reglm düzenli çocuk istediğim için gittim klomen + çatlatma iğnesi + duphaston diye ilerlicem bu ay bakalım eğer regl düzenleyicise kullanmasamıydım acaba dedim sonra bebek tutunması içinmiş kullanırım yani
Teslimenursevil Zeynepci012 evet doktorumda bana eğer hamile kalırsan tutunmasına kalmazsanda regl olmanı sağlar demişti
Ebruyi Zeynepci012 ben normal yolla hamile kaldım tek yumurta ikizi. Kanama alanlarım var diye duphaston vermişti hapı araştırdım adet düzenleyici olarak geçiyor. Daha önceki doktorum düşük tehlikesi nedeni ile progestan fitil vermişti fakat son doktorum fitili önermediğini söyledi. Düşük önleyici olarak ta veriliyormuş
Zeynepci012 Aslihan-ozkan yanlış anlamıştım az önce duphastonu sabah 1 tane akşam 1 tane iğneyi vuruldum akşam 7de bakalım Rabbimden hayırlısı inşallah Rabbim bu ay bana nasip eder 🤲🏻♥️
Aslihan-ozkan Amiin inşallaah bana duphaston felan vermedi:( bende kendi kafama göre almadıö bi kaç kişi daha söyledi veriyorlarmış. Ne olur ne olmaz aramızda 4 gün var sadece herşeyin hayırlısı. Perşembe sabah 7 yide değerlendir muhakkak çünki 36 ve 48 saat arası çatlıyor
Zeynepci012 Aslihan-ozkan tamam canım çok teşekkür ederim 🤲🏻♥️ neden vermedi acaba bende anlamıyorum ki ilk deneyimim
Aslihan-ozkan Hiç bilmiyorum neden vermedi benimde ilk deneyimim 6 senedir benim hiç olmadı. Pcos var bende belki kendiliğinden olur diye çok bekledim hep vitaminler doğal şeyler çaylar karışımlar denedim ama artık ilaca mecbur kaldım