Beyzahmsr Alttan muayene bana yazılmadı. Kesinlikle Bedia Kara’yı tavsiye ediyorum. Bismillahla başlayıp çok şükür bir sıkıntı çıkmadı sözleriyle bitiren minnoş bir kadın. Ayrıca bebeğim yüzünü gösterene kadar çok uğraştı hem onunla hem benimle 😂 Sırt üstü uzun süre yattığım için midem çok bulanmıştı, kontrolün ortasında kalktım midemin bulantısını geçmesini baya sabırla. Yani kesinlikle öneririm. Uzun uzun bakıyor herşeyine. Size soru hakkı bile bırakmıyor anlattıklarıyla 🐣