Cevaplarınz için çok teşekkürler kızlar 🙏🏻 Acile gittim ama üstünden 2 saaten fazla geçtiği için midenide yıkayamayoz eğer birşey olsa bu kadar rahat olamazdın dediler. Kan tahlili bile yapmadılar. Zehirlenme belirtisi de olmadı umarım birşey olmaz sağolun güzel mesajlarınız için