Testte hamile olduğum çıktı, doktora gittim kese var bebek henüz oluşmamış dedi geç hamilelik olmuş falan dedi işte, bir de yumurtalığımda kist varmış 2 haftadır bazen yoğun bazen az kahverengi akıntım var ilaç başlattı 3. Günüm ilaçta ama henüz bir azalma yok. Bunu yaşayan var mı? 😔