Hgemr Dün merdiven inip çıktım,çömelme hareketlerini yaptım üstüne bir de ılık duş aldım. Akşam belimdem kasıklarıma vuran ve nefesimi kesen ağrılar oldu ama düzensizdi gece de birkaç kez ağrı vurdu ama geçti,şimdi uyandım hiçbir şey yok😒 doğuracağım diye sevinmiştim🤭🤭 bugün de denemeye devam 🐣
Asminsmom2 Hgemr Tarkan sağolsun bir nesil liya ve lina oldu ben bu kadar herkesin koyduğu bir ismi koymazdim kızıma çok standart olmuş oldu.
Hgemr Sevdagkm93 insallah😊😊 beklemek strese sokuyor,sürekli takipteyim. Zamanı vardır elbet ama hayırlısı ile gelse🐣
Hgemr UlkerSD dün epey inip çıktım duş aldıktan sonra belimden kaşığıma ağrı girdi🤭 bugün etkisi olacak mi beklemedeyim 🤭
Muhammedamine Brlcfrnannesi hormonlar uyarılıyormuş buda doğumu tetikliyormuş hatta göğüslere masaj yapılmasıda çok etkiliymiş eskilerden söyleyen çok oldu ama ben araştırmıştım gerçeklik payı varmış ben daha 37+4 günlük hamileyim 1 hafta sonra başlıycam yapmaya inşAllah
mrsgolge Kızımda günüm iki gün kala tık yoktu bende o gün doktor dönüşü epey yurudum ertesi gün hafif sancı oldu akşam Dr gittim 2 cm dedi bunla doğum olmaz yarin gel dedi o gece sancıları oldu uyuyamadim doğru düzgün sabah gittiğimde 4 cm di ve o gün öğlen doğum yapmıştım tam 40 haftaliktı diyeceğim şu ki 2 gün önce yaptığım o uzun yürüyüş işe yaramisti tesadüf değilse. ..hayirlisiyla kucağıniza alırsınız inş bebeginizi. ...
Hgemr mrsgolge Insallah hava dün yağmurluydu yürüyemedim ama bugün yürüdüm merdiven de inip çıktım 🤦🏼♀️ bakalım gelecek mi🤭
Hgemr Nrcn8920 https://www.instagram.com/p/BkR_K5Oh3TG/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=dx9ddurg2xox