Kızlar merhaba. Ben geçen ay letu +ovitrelle kullandım iki yumurta olmasına rağmen gebelik olusmadi. Bu ay yine kullandım. Bugün iğneden sonraki 11. Gün test yaptm silik çizgi çıktı. Gecen ay da 11. Gün test yapmistm o zaman hiçbi şey çıkmamıştı. Sizce iğnenin etkisi mıdır? 