Özeldeyim ben sebepsiz infertilite olduğu için ikimizde de problem gözükmedi ama 3 yıl oldu o yüzden başladık ilk deneme olucak. İlaçlar hariç 35 bin ödedik iğnelerde 27 bin tuttu 70 i buluyor şimdilik ilerleyen süreçde transferde de iğneler olursa yine üstün eklenicek gibi 31415926Er