Buketedaa Hlyyyy 2 haftadır felaket hastaydım benim doktorum izin verdi ama yinede doktorunuza danışın Genel olarak doktorlar izin veriyor içilmesine
bnufndk Hlyyyy Benim doktorum bitki çayları olarak sadece ıhlamur ve nane limona izin vermişti. Ama miktar olarak hiç sormadım.
Rabiul Efnan3443 bende 1 haftadır içiyorum çok hastayım sadece boğazlarımı yumuşattı öksürüğümü hafif kesti afedersiniz balgamlı oluyor bazen yavaş yavaş atıyorum onun haricinde parol vs içmedim
Buketedaa Efnan3443 evet geldi içerisine birde kırmızı elma kabuğunu soyup koydum öksürüğüm ve gribim vardı şuan çok daha iyiyim ama siz yinede doktorunuza danışın
Rabiul Hlyyyy benim doktorum ıhlamur , kuşburnu , papatya içebilirsin demişti içine neler koyabileceğimi de yazmıştı ben sadece ballı ıhlamur içiyorum günde 1 bardak sadece onuda çok demlenmesini beklemiyorum ne olur ne olmaz 🤭
Rabiul Efnan3443 aynen malesef ben kötü olacağımı anlayınca hastaneye gidip serum aldım boş serum oda bir işe yaramadı sonrasında ballı ıhlamurdan devam ettim başka çaremiz yok çünkü
ElifKorkmaz34 Hlyyyy günde 1 bardak en fazla 10 dk demlenmiş olarak taze tüketebilirsib dedi doktorum