Arzuanne hiç kötü düşünme ben çok korkardim kuvozden dr.um bile derdi kuvoz istemiyoruz diye diye en sonunda girdi psikolojik alt üst oldu ama şunu öğrendim ne zaman ayağa kalkıp herşey geçecek diyip güle oynaya gittiysem oğlumun o gün iyi haberler aldım bende evime 2 saat mesafede oğlumu birakmak zorunda kaldım kötüyü hiç düşünme rabbim sağlık nasip etsin önceliğimiz bu