Merhaba anneler 35 haftalıgım ama 3 4 gündür akıntı degıl idrar kacagı da değil az az iç çamaşırda ıslanma var acaba normal mi benım gibi olanlar varmı ılk gebelıgımde bole bişi olmamıstı doktoramı gitmeliyim vajinamdada bacagımı az ayırsam agrıyor acıkcası erken olmasından korkuyorum randevumda 15 gün sonra 37 haftamda gideceğim kafam karıştı benım gibi olan varmı