Bebelivekedili 5 haftalik hamileyim vajinamda sanki bir şey varmış gibi his var bugün oldu sanki bir cisim varmış gibi tam tarif edemiyorum yaşayan var mı bu durumu endişe ediyorum
Ioztn Bebelivekedili bazen bebek basarsa ayaklarıyla biraz o yüzden olabilirmsi doktorunuza sorun derim. Bende 33 haftaligim vajinamin kemikleri bile ağrıyor başından beri böyle bebek bastığı için demişti doktor artikta sanırım yavaş yavaş aşağıya geliyor o yüzden
Bebelivekedili Bartumommyyy yani sanki orada bisey var gibi ama dediğim gibi tam anlatamıyorum ufak bir fazla parça var gibii
Sabrusebat Ebru-29 aynen 32-33 hafta civarı bende de olmuştu, psikolojik olarak çok rahatsız oluyordum, biraz da ayakta çok durunca oluyordu. Şimdi hissetmiyorum öyle, son haftalardayiz ya alıştım ya da geçti bilmiyorum.
Nur_Alp Bebelivekedili Enfeksiyonun falan yoktur inşallah ya bende hep bir şey var hissedip sürekli lavaboya gidiyordum sonra çok kötü oldum doktora gidince danışın ne olur ne olmaz sadece yazıyı görünce ilk aklıma o geldi çünkü şuan hamileliğimin 31. Haftasindayim surkeli bebek aşağıya vurduğu için aklıma ilk o geldi 😂🤍
Bebelivekedili Nur_Alp doktor çok az enfeksiyon var tedavi gerektirmez bol su iç demişti ama bilemiyorum işte insan yaşamadığı herseyin cahili oluyor:)
Nur_Alp Bebelivekedili estağfurullah benimde ilk gebelik ayy her şeyde korkup hastaneye koşuyordum enfeksiyon varsa bol bol su iç sürekli su iç ve asla tuvaletini tutma geldiği gibi git tuvalete sık sık çamaşırını da değiştir çünkü enfeksiyon olunca hep alimti oluyor Allah’ın izni ile hemen geçer
Bebelivekedili Ioztn anlıyorum ama henüz 5 haftalik bu benin için pek mümkün görünmüyor ama his geçti 1 gün sürdü sadece çok şükür
Bebelivekedili Nur_Alp Allah razı olsun düzenli su içmeye çalışıyorum o garip his kayboldu çok şükür 🤗🤣