Semas tabikide eymen 😄 oğlum olsaydı eymen koymayı düsünüyordum ama kizim olacak insaalllah eymenin hem anlami guzel hemde anaokulunda calistigim donemde ne kadar eymen tanidiysam cok seker ve cok olgun oluyorlar ve cok cana yakinlar mesela bi bebek vardi eymendi adi ben hayatimda o kadar olgun bir bebek ilk defa gormustum ayrica uslularda .. ve ne kadar emir tanidiysamda hepsi yaramaz, agrasif laf dinlemeyen cocuklardi.. zaten fonotik olarakta eymen daha guzel bence emir ismiini hic dusunmezdim herhalde.. ismi ile yasasin insaalllah ama isim onemli konu gercekten ve cocugu fazlasi ile etkiledigini dusunuyorum ..