Esin_16 Teslimenursevil canım acile git. Ben öyle yaptım. Adet sancım vardı. Doktora söyledim. Ama adetim 2 gün geçti dedim. Ozaman önce test yapalım dedi kanda pozitif çıktı hemen. Orda öğrendim ben
Vaveylaa_2727 Üzülme kuzum yarın verırsın yarına kadar düsünmemeye çalış yarında mutlaka yaz bize kan sonuçlarını alınca
Linatkgl Teslimenursevil yapma canım akışına bırak varsa belli olacak yoksada da biran önce hastalanırsın umarım en azından var ümidine kapılma inşşallah inşşah vardır içimden bir his var gibi yinede Allah en hayırlısını yaşatsın sana