Songul_52 Kızlar grip oldum ama çok kötüyüm 32+2 deyim her yerim ağrıyor halsizim nefes alamıyorum napabilirim
neslihan20 Songul_52 ahh ahh bende 28 haftalık hamileyim domuz gribi oldum gercekten Öleceğim o kadar kötü durumdayım ki doktorlar sadece parol serum takıyorlar. 4 gündür bu haldeyim ayağa kalkacak dermanım yok 🥴🤒🤒🤒
Parlakk Songul_52 bende aynıyım malesef yarın 30 haftalık olacağız. Normal grip değil gibi elim ayağım kalkmıyor her yerim ağrıyor resmen acile de gittim parol takip gonderiyorlar bugün 4gun oldu hala toparlayamadim
zengooo Druna soyle atesin varmi peki.bana parol ve c vitamini dedi ama nalet sey usuyorum resmen.bi de bebek hareketleri nasil ben full uyuyom diye o da yatyo heralde
Songul_52 Parlakk bende aynı şekildeyim hastaneye gittim banada parol verdiler oda artık fayda etmiyor bana