25 haftaligim bende oluyo canm korkma bisey olmaz kasiklarim agriyo bnm ağrılarım daha çok okuyorum rabbime dua et geciyo Bn hiç bi hamileligimde bu kadar agrım olmamıştı demekki 4. Hamilelik dahada zormuş rabbim yardımcımız olsun gecicek inşallah hayırlı gunler