melikeozkaynak Merhaba kese ilk ne zaman görünüyor acaba sizlerin kaçıncı haftada gözüktü merak ettim
KFeyza_ melikeozkaynak 5+ 0 da sadece keseyi gördük 6+0 da hafif kalp atışını duyduk 7+4 de net duyduk canım
Nisatuce9 KFeyza_ Masallah banada cok dua edin olurmu yarın kalp atışını duymaya qıdıcez gerıden geliyor dedı doktor duyulmazsa kurtaj dedı moralim cok bozuk. Insallah bır mucize olur duyarız
melikeozkaynak Teşekkür ediyorum benim ilk beta değerim 31 çıktı 48 saat sonra tekrar kan vermemi söyledi doktorum 94 çıktı ama bana çok artmamış dedi içimde bir korku oldu şuan uygulamada 3 hafta 6 günlük gözüküyor
1palyaco melikeozkaynak korkmayın , bende 32küsür beta ile öğrendim . 3+1 ya da 3+2 iken falan öğrenmiştim . Şuan 13haftalık gebeyim çok şükür . İnşallah sağlıkla ilerler gebeliğimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi 🌸
KFeyza_ Nisatuce9 canım Geç döllenme olabiliyor bazen 8 9 da da duyan var kese büyümesinde sıkıntı yoksa dert etme kendine 🌺🌺 inşallah sende güzelce duy sesini 🌺
_merve11 Ben ilk 7haftalik hamileydim doktora gittim kese gözüktü ama 5 haftalık kese dedi bana yarın gidicem iki hafta oldu inşallah kalp atışını duyarız😊