Ebruyi Kendimi çok yalnız hissediyorum ve riskli olduğu için daha önce yaşayan bilen ya da şu an benimle beraber süreci devam eden anneler neredesiniz? Burda toplanalım dertleşelim
Kediannesi1 Ebruyi tek değil çift yumurtaydı ama çok riskliydim 7 ay yattım sadece 1.5 ay rahat ettim 5. Aydan sonra biraz onda da ağrılar yüzünden rahatta değildim çok yıprandım ama tadını da çıkardım baktım kendimi üzmek daha kötü yapıyor saldım bende oh dedim bir daha gelmez bu günler bir daha hamile de olmam yeter zaten 32 haftada doğurdum şimdi 48 günlükler mis gibi yanımda uyuyorlar sabrın sonu selamettir yolun sonu çok güzel içinizi ferah tutun
Ebruyi yagmurrrra benim çok yeni şuan 6+3 ama normalde 9-10 haftalık olmamız gerekirken doktor geç döllenme olabileceğini söyledi ya sizde 6-7 haftalık iken ultrason görüntüsü var mı ben tek yumurta ikizleri olarak çok örnek göremedim
Ebruyi Twinboys maşallah sizlerin nasıl geçiyor bugün allaha şükür ağrım yok ama hep yatıyorum bildiğiniz hiç bir iş yapmıyorum daha doğrusu korkumdan yapamıyorum bazen ayakta durunca ağrılarım giriyor yemek içmek her şeyi getiriyor annem eşim
Ebruyi Kediannesi1 ah ah maşallaah size allah uzun ömürler versin sağlıkla benimlide çok riskli baştan beri :/ gerçi yolun daha çok başındayız 9-10 haftalık olmam gerekirken 6+3 teyiz ikizlerde her hafta mı kontrol oluyor doktor riskli gruplarda değişeceğini söyledi kanamam var diye duphaston verdi
songul_21 Ebruyi bende var ama kese boş görünüyor 10. Haftaya kadar kalp atışını duyamadım ikix olduğunu da bilmiyordum
Kediannesi1 Ebruyi risk bitene kadar kontrol sıklığı değişir ben kanamam varken 2 günde birdi sonra haftada bir 2 hafta derken ayda bire düşmüştük sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Twinboys Ebruyi çok şükür bu zamana kadar bir sıkıntımız olmadı en geç 15 güne bir kontrole gidiyorum hersey olması gerektiği gibi ama benim yemem içmem kesildi hersey kokuyor 6 kilo verdim bu süreçte bu da çok fazla halsizlik yorgunluk yapıyor umarım en kısa zamanda geçer
Twinsmami 18+0 tek yumurta ikizlerine gebeyim. 12. Haftada kanamam olmuştu 1 ay zorlu bir süreçten geçtim evden bile çıkmadım yattım hep, şuan çok şükür iyiyim bol bol dinlenin çok iş yapmayın sağlıkla kucağımıza alırız inşallah yavrularimizi🐣🐣
Ebruyi Twinboys ben daha çok yeniyim son regli tarihine göre 10 haftalık olmamız gerekirken 6+4 olarak gözüktü biraz geç döllenme varmış sizin geriden gelme gibi bir durumunuz oldu mu son regli tarihine hiç uyamadık