Ben 33 yeni bitti 34 haftaya girdim. Ben de baya zorlanmaya başladım kızlar. Ellerim şişiyor genelik şekeri de var . Acaba şekerden mi şişiyor yoksa normalde de olur mu. Bi de çok ağrıyor parmaklarım. Ara ara bel ağrılarım oluyor. Gece zaten hiç uyuyamıyorum..ilk gebeliğim . Ya ben çok nazliyim yada gerçekten zor geçiyor. Kızım da maşallah çok hareketli. Yürüyüş yapıyorum günlük yarım saatte olsa. Ama şişlikleri bı faydası olmadı. Hayırlısıyla doguralim inşallah. 8 ocakda randevum var . 34 hafta bitmiş olucak bakalım neler bekliyor bizi. En son 29. Haftada muayene olmuştum. Bebeğimin gelişimi ne durumda kilosu nasıl çok merak ediyorum. Bu zamana kadar hiç kasilma yada ağrı çekmedim. İnşallah bı problem çıkmaz