Mavitabak Kizlar 38.haftamdayim.ifrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum çok fena.benim.hibi bu durumu yaşayan var mı? Bebeğe etki etmez değil mi? Doğuma bir hafta kaldı çünkü
gncglozclk Mavitabak benımde aynı yazdı antibiyotik de ishal yaptı bıraktım bugun kac cıkıyor degerleriniz
Mavitabak Kullanmıyorum.birazdan acile gideceğim.ilac yada serum takar büyük ihtimal.ilac 2 hafta önce kullandım.nedense yeniden nuksetti
Parsmommy Mavitabak valla su önemli enfeksiyon için bende içmek istemiyorum ama mecburum. Bardakla icemiyordum ama mataraniz varsa çok daha hızlı gidiyor . 1 litrelik matarayi 2 defa dolduruyorum en son yatarkende 2 bardak ilaçlarla alıyorum çok rahat bitiyor öyle deneyin derim
Midwife10 35+6yım tek kullanımlık kullanmıştım ant geçmemiş artmış hatta tekrar hap yazıldı antibiyotik başladım yşne