1palyaco Kızlar her zaman değil ama bazen vajinada batma oluyor anlık sancı giriyor çıkıyor . Normal midir ya? Enfeksiyon falan mıdır ? Ama başka bir belirtim olmuyor enfeksiyon ise akıntım var ama normal akıntı rengi kokusu.
1palyaco Minigiim-vebenn52 randevuma 11gün var . Erkene de alamıyorum devlete gidiyorum erken açılırsa alırım . Bir sorun olur mu ki ya o zamana kadar çok bebeğe zarar verir mi eğer enfeksiyon ise .
Minigiim-vebenn52 1palyaco yok bişey olmaz korkma o zaman randevu gününe kadar sağlık ocağına git yarın idrar ve kan ver gidince sonucu doktoruna gösterirsin Çok ilerlerse sorun oluyomus ama oda herkeste olmuyo herkes enfeksiyon geçiriyo çok normal o yüzden
1palyaco Minigiim-vebenn52 çok teşekkür ederim inşallah bi olumsuz olmaz 🌸 sağlık ocağı idrar almıyor sanırım buradaki ama dediğiniz gibi hastaneye gitmeden kan verebilirim .
Minigiim-vebenn52 1palyaco tam kan sayımı ve tam idrar sayımı dersiniz ben hep veriyorum düzenli olarak sağlık ocağına
1palyaco Minigiim-vebenn52 ben bilmiyorum belki de alıyorsa aldırırım o zaman . Kendi randevuma üç gün falan kalınca giderim kan ve idrar için.