22 haftalık hamilegim daha önce hiç sol tarafım kalp gibi atmamıstı bebegın hareketleri olabılırmı?atıyo sonra duruyor göz seyırmesı gibi düşünün titriyo bırdaha oluyo ıkı üçgündür takıp ediyorum ama hep solda sag tarafımda hıcbısey yok bebegin gezdıgını bi yere toplandıgını hıssedıyorum karnımın içi kayıyo resmen😂hareketlerini mi hissediyorum acaba yoksa herhangi başka bıseymı dr danısmalımıyım ??