Kızlar merhaba 9+2 haftalık hamileyim. Dün yılbaşı dolayısıyla misafirlerim vardı ve uzun bir süre ayakta kalmak zorunda kaldım. Sabah 8 den beri de geçmeyen bir kasık ağrım var. Yarın doktor kontrolüm var fakat endişeleniyorum. Böyle birşey geçirmiş biri var mı yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏