Kızlar dünden beri aşırı şiddetli hasta oldum paroldan başka ilaç almadım hafif ateşim de var ama çok değil 37 falan 1 ocak olduğu için hastanelere de güvenemedim bebeğime zarar verecek bişey olur diye başına böyle bişey gelen varsa nolur bi yorum yapsın acile gitsem müdahale ederler mi acaba?