Zeynepkrkytlli srgl3362 yaa geçmiş olsun inşallah öyle bı şey olmaz Hamilelikte lazer yapmiyolar ama belki emzirirken de yapmayabilirler
Zeynepkrkytlli _Tazeanne çoğu kişi almayın doğumdan sonra geciyo demiş canım bence sende alma Kimisininki kıl seklindeymis benimki henüz tüy şeklinde inşallah kıla dönmez
BEBE_4458 Bencede almayın geciyo yani bnm öyleydi ki ben lazere gidiyordum tam lazerin bitti hamile kaldım şok oldum neyseki tekrar Git cem eşim bunuda doğur dedi yapcak bisey yok rabbimin verdiğine kıyamam yavrumdan hiç bisey önemli değil