Yagmurrrx Suyum gelirse acil hastaneye gitmelimiyim? Yoksa bir duşa girmelik, hazırlanmalık vaktim varmı? ☺️
Memolininannesi Yagmurrrx oluyor genelde ben ilk doğumda o hatayı yaptım direk yatırıp suni verdiler keşke biraz evde kalsaydım
Churcill Yagmurrrx kanama ya da bebek hareketlerinde azalma, hissetmeme durumlarında hemen gidin onun dışında nişan gelmesi su gelmesi gibi durumlarda bi duşluk vakit elbet oluyor.
Moms_0809 Ben de bu sefer evde çekmeyi düşünüyorum Bir süre sonucunu kızlar sancımı yani nişan geldikten sonra su geldikten sonra tehlikeli olur diye korkuyorum
Yagmurrrx Moms_0809 39+3 deyim☺️ ilk doğumum olacak doktor suyun veya sancin gelirse hemen gel dedi ama sanciyi hastanede tek basima cekmek istemediğim için de hemen gitmek istemiyorum aslında siz kaçıncı haftadasiniz:))