Acemiiiii Yaşayan var mı acaba? Ne yapmak gerekiyor? Ameliyat ertelenir mi? Üç beş gün falan kala hasta olunca.
Sabrusebat Benim de iki hafta var sezaryene ama boğazım ağrıyor bugün çok telaslandim antibiyotik falan verirler mi acaba kbb ye gitsem
Nili4321 Benimde doğum 2 hafta sonra hasta oldum özellikle öksürük beni mahvetti doktorum bir şurup verdi o iyi geldi doktorunuza danışın isterseniz adı grintuss